A pak že prý nebudu natáčet! Sama jsem překvapená, ale je to tak. Dnes jsem vydala nové video o našich svatebních přípravách. Dozvíte se v něm kde budeme mít obřad a hostinu, jaké budu mít svatební šaty, co všechno už máme zařízené a co nám naopak ještě chybí. Pokud máte tip na nějakého dobrého kameramana tak mi to určitě napište do komentáře pod video, a nebo na můj Facebook.
Doufám že si video užijete, tady je:


Dnes jsem byla po dlouhé době cvičit. Dlouhou dobou rozumějte dva týdny - pro někoho krátká doba ale pro mé tělo věčnost. Většinou chodím do Balance pouze do sauny, hezky se prohřát a zrelaxovat a ani sama nevím proč nevyužívám i další služby jako je bazén, výřivka a skupinové lekce. Můžu se sice vymlouvat na čas, ale spíše to je otázka priorit. Upřímně ten čas raději trávím s Lukášem doma sledováním filmů na obrovské TV, kterou jsme si nedávno koupili.
O víkendu jsme měli výlet do Bohumína, kde jsme navštívili Lukášovi rodiče a zuřivě jsme diskutovali o naší svatbě a hlavně změně příjmení. Mimo jiné (jak už to tak bývá zvykem) jsme také hodně jedli a já začala pozorovat, jak se mé tvary hezky zakulacují. Na jednu stranu to má své výhody - zvětší se mi prsa, mám ženské tvary a to se Lukášovi líbí, na druhou stanu se mi zvětšuje i břicho a to se mi teda nelíbí. U mě to funguje třemi způsoby - když cvičím jednou týdně, udržuji si postavu. Když cvičím častěji tak hubnu, no a když necvičím vůbec tak logicky přibírám.

Nevážím se, neměřím se, jen se pozoruji a vím, kdy mám pár kilo navíc a kdy si musím říci stop.

Tak by to asi mělo být.
Je neděle večer a já už vím, že půjdu v pondělí do fitka. Nechce se mi, ale cítím že to zkrátka jinak nejde. Užívala jsem si bez výčitek a tak je potřeba dostat tělo do rovnováhy. Navíc mám obrovské štěstí v tom, že můj metabolismus nyní funguje dobře a že se nemusím omezovat v jídle. Věřte mi, tolik sladkého co denně spořádám by mi málokdo věřil.

Až přijde situace kdy budu cvičit ale nebudu hubnout, změním jídelníček.

Byl to zvláštní pocit. Takové to kdy čekáte že se po cvičení dostaví euforie a pocit štěstí, že jste si zacvičili a ono se to neděje. Dnes jsem si jen zacvičila, odešla a nic. OK, chápu. Asi to nemusí být vždy s hormony štěstí, ale i tak víme, že to bylo potřeba. Že k tomu abychom si mohli dát čokoládu to zkrátka patří. A já TAAAK moc miluji čokoládu. I když, vlastně už moc né protože se mi po ní tvoří akné na zádech. Má to někdo podobně? Takže jen tiše trpím a čokoládu si dopřávám už jen výjimečně, když ji dostanu. Takovou tu tmavou 80%, kterou jsem kdysi jedla každý den. Ach jo. Ale co se dá dělat, opět jsme u těch priorit. Už teď vím, že měsíc před svatbou budu poctivě cvičit a mít detox bez čokolády. A to se nemilosrdně blíží, ale přesto všechno se těším a to MOC! S láskou Simi



Nedávno jsme se s Lukášem pohádali kvůli naprosté hlouposti. Připravovali jsme se vyrazit ven a já se ho zeptala, jestli může najít jeden účet. On si z toho udělal srandu a nehledal ho. Po chvíli jsem se ho zeptala znovu. Zas nic. Když jsem se ho zeptala již potřetí, samozřejmě jsem vypěnila. Lukáš mi poté řekl, že ten účet už je dávno připravený na stole, protože jsem ho o to požádala den předtím. Tak a teď suďte, kdo byl na vině? Lukáš, který mi neřekl že je účet na stole, anebo já, že jsem mu nevěřila že už to dávno udělal?

Na vině je komunikace.

Oba jsme měli dobrý záměr, ale neřekli jsme si o tom. Pokud spolu vzájemně nemluvíme, nedivme se pak, že vznikají nedorozumění. Tyto malé hádky se dějí v našich životech poměrně často a asi se dají změnou naší komunikace redukovat, ale né úplně odstranit. Důležité ale je, jak je společně řešíme. Jak přistoupíme k problému, který právě nastane.

Jak dlouho nám trvá, než se opět usmíříme?

Vypozorovala jsem, že jedním z důvodů proč náš vztah s Lukášem funguje tak dobře je ten, že kdykoliv se pohádáme (většinou kvůli naprosté blbosti), ihned se zas usmíříme. Nejhorší co vás může potkat je dlouhá tichá domácnost. Oba jste naštvaní, uražení, ukřivdění, zklamaní a nechápete, jak se ten druhý mohl zachovat tak nepředvídatelně. Nikdo neudělá první krok k usmíření a ticho trvá věčně. Vždy si řekněte, čeho tím chcete dosáhnout. Chcete aby partner změnil své chování? Uklidněte se a dojděte si s ním o tom promluvit. Bez výčitek, nářků a citového vydírání. Muži nesnášejí výčitky. A my ženy máme speciální "dar", že začneme vyčítat i to, co se stalo před měsícem a stále nám to leží v žaludku. Vím že je to těžké, ale kousněte se do jazyku a nechte si to pro sebe. Pokud řešíte jeden problém, netahejte do toho něco jiného.

Když pochopíte logiku mužů, bude pro vás všechno snadnější.

Pokud chcete po muži, aby pro vás něco udělal, např. navrtal poličku, zapojil pračku nebo ulovil bizona(!), hezky ho o to požádejte s dostatečným předstihem. Muž se přetrhne aby to pro vás udělal, ale musí se na to psychicky připravit. Nechte to na něm. Pokud se nějaký čas nebude nic dít, nenápadně mu to opět připomeňte. Vím že to je těžké (proč musí být všechno tak těžké?!), vím že bychom nejraději začaly křičet jak je možné, že to ještě neudělal, ale tím nic nedocílíme. Vždy se nadechněte a zeptejte se samy sebe, co tím chcete dosáhnout. Chcete se rozhádat a zajistit, že ta polička nebude nikdy navrtaná a nebo chcete dosáhnout toho, abyste měli poličku. A pokud vás štve, že to vašemu muži musíte říkat a že to sám nevidí, tak se od toho odprostěte. Jestli něco chcete, musíte si o to říci. Váš milý vám do hlavy nevidí a to co vám přijde životně důležité může jemu připadat jako naprosto nepodstatná věc. Také nepředpokládejte že sám iniciativně začně vylepšovat váš byt. Vy mu o to musíte říci, on to pro vás udělá.

Mít láskyplný a harmonický vztah není samozřejmost, musíte pochopit co dělat a také nedělat tomu druhému a jak o vaše spylnutí duší pečovat.
Zde jsou mé Valentýnské tipy:

1. Zjistěte jaké domácí práce vašemu muži vadí nejméně a ty ho pak nechte dělat. U nás je to tak, že Lukáš rád vaří a já uklízím (sice nerada, ale někdo to udělat musí :D)
2. Mějte své pravidelné rande. I když s Lukášem bydlíme již téměř rok, stále chodíme pravidelně na naše páteční večeře ven.
3. Dělejte si navzájem dobře. Můžete si koupit maličkosti o kterých víte, že má ten druhý rád a nebo udělat překvapení.
4. Smějte se spolu. Mějte svůj vlastní humor, který nikdo kromě vás nepochopí. Vymyslete si přezdívky a jen tak spolu blbněte.
5. Nevzdávejte se vašich koníčků a přátel. Samozřejmě že na prvním místě vždy musí být partner, ale neměli byste se uplně vzdát toho, co vás baví. Naopak se na sebe budete více těšit, pokud jeden večer strávíte s přáteli.
6. Důvěřujte si. Pokud ve vašem partnerovi nemáte 100% důvěru, je něco špatně. Měli byste si být jisti, že váš partner pro vás chce vždy jen to nejlepší a za žádnou cenu neudělá nic, co by vám mohlo ublížit. Jestli to tak nemáte, zkuste si o tom v klidu promluvit a zjistit, proč máte pochyby a obavy. Nesmí se z toho stát ale vyčítání. Pokud vás parner miluje, podpoří ve vás důvěru a udělá vše pro to, abyste mu věřila.
7. Mluvte o vaší budoucnosti. O tom, jaké máte představy a kam chcete společně směřovat. Měli byste mít jasno v tom, zda chcete společně založit rodinu, kolik chcete mít dětí, kde chcete bydlet, jestli budete mít domácí mazlíčky atd. Čím dříve si tohle ujasníte, tím lépe předejdete budoucím neshodám.

Čím vašemu drahému zvednete náladu (a asi i něco jiného :)











Přeji vám krásného Valentýna a hodně lásky! S láskou Simi





Je to tady! Konečně mám sundaná horní rovnátka a dokonce jsem o tom zvládla natočit video. Pokud o rovnátkách přemýšlíte, chystáte se na ně a nebo chcete jen vědět, čím vším jsem si prošla, podívejte se na nové video ZDE:




Asi znáte ten pocit kdy víte, že byste měli jít cvičit ale za žádnou cenu se vám nechce. Já ho měla zrovna dnes a nejde ani popsat, jak moc se mi nechtělo. Mám ale pár vychytávek díky kterým se nakonec vždy ke cvičení odhodlám. Vypozorovala jsem co na mě platí a třeba bude platit i na vás. Takže vzhůru do toho!


1. Připravte si sportovní oblečení den předem

Nejen že se psychicky připravíte že následující den půjdete cvičit, ale také vás pak ráno nezaskočí výběr vašeho cvičebního outfitu. Všechno mějte hezky pěkně nachystané a ať vás ani nenapadne to "náhodou" nechat doma. Pokud budete mít sportovní tašku s sebou, donutí vás to jít do fitka a nebo na skupinové cvičení podle vašeho plánu. Pokud budete cvičit doma, připravené oblečení vám také pomůže.

2. Najděte si cvičení blízko vaší práce/školy a nebo vašeho bydliště

Vím že né vždy je tohle možné, obzvláště pokud bydlíte na vesnici a nebo v malém městě, ale pokud máte na výběr tak dejte přednost vždy tomu bližšímu místu. Možná nejste tak líní jako já a dokážete jezdit přes celé město kvůli cvičení, ale ze své vlastní zkušenosti vám radím dobře - čím méně je překážek mezi vámi a cvičením, tím lépe. Už tak máme co dělat, abychom si vůbec nějaký ten čas na cvičení našli a co teprve pokud bychom za tím měli ještě dlouze dojíždět.

3. Pokud jíte nějakou prasárnu, řekněte si že si zítra zacvičíte


Není to tak že bychom měli mít nějaké výčitky. Právě naopak, pokud si dopřáváte nějaké nezdravé jídlo které milujete, užijte si ho, ale sami pro sebe si řeknětě, že si zítra zacvičíte. Pro mě je to již takové nepsané pravidlo, že když se např. přejím o víkendu, v pondělí si jdu hned zacvičit. Opět je to hraní si s příjmem a výdajem kalorií. Pokud si z toho uděláte zvyk, dopomůže vám to držet rovnováhu a nebudete muset řešit nadváhu.


4. Představte si jak se budete cítit po cvičení

Už se vám někdy stalo že byste měli špatný pocit po cvičení? Mně teda nikdy. Vždy jsem plná endofinů a mám dobrý pocit z toho, že jsem pro sebe něco udělala. Naopak když plánuji že si půjdu zacvičit a nejdu, mám akorát depku a výčitky z toho jak jsem líná a neschopná. Chcete radši depku a nebo dobrý pocit? Představte si to a vzhůru do cvičení. Navíc jakmile začnete cvičet, veškerá nechuť zmizí a přijde pouze dobrý pocit a odhodlání.

5. Samotné cvičení by vás mělo bavit

Jde o to abyste na cvičení nechodili za trest. Pokud to tak je, vybrali jste si špatný pohyb. Jsem přesvědčená že pro každého z nás existuje vhodná pohybová aktivita a pokud jste ji ještě nenašli tak hledejte. Hledejte do té doby dokud vás to nezačne bavit. Cvičení samo o sobě je jako droga a naše tělo ho vyžaduje. Jen musíte zjistit, které přesně to je. Také je dobré najít si fitness, ve kterém se budete cítit dobře. Hodně dělají i lidé, kteří tam společně s vámi chodí. Kdysi jsem byla v jednom fitku, kam chodily pouze namakané ženy, které spíše vypadali jako muži. To byl místní ideál krásy, vypadat jak kulturistka. Nemohla jsem si pomoct, ale necítila jsem se tam dobře. Ačkoliv bylo fitko samo o sobě pěkné, přestala jsem tam chodit. Teď chodím do jiného a jsem maximálně spokojená.

Pevně věřím že vám alespoň jedna z těchto rad pomůže a namotivuje příště do cvičení, až se vám zas nebude chtít. Pokud máte nějaké otázky a nebo něco na srdci, můžete mi napsat na můj Facebook ZDE. S láskou Simi




Pokud jste se v lednu rozhodli zhubnout nějaké to kilo, určitě jste již nějakým způsobem změnili váš jídelníček a také zahrnuli více pohybu do vašeho denního režimu. Co ale dělat pokud se vaše váha nemění? Vydáváte tolik úsilí a přitom se výsledný efekt nedostavuje. Nezoufejte, i to se občas děje. Jelikož je každé tělo unikátní, neexistuje na to jeden návod. Proto vyzkoušejte hned několik tipů, které vám dopomůžou k vaší vysněné postavě.

1. Vyměňte váhu za krejčovský metr

Není nic horšího než když dřete v posilovně a dodržujete jídelníček a pak si stoupnete na váhu a zjistíte, že se vaše váha vůbec nezměnila. Proto se přestaňte vážit každý den a važte se maximálně 1x za 14 dní. Navíc skrz váhu stejně nic nepoznáte. Mohlo se stát že jste sice zhubli tuk ale nabrali svalovou hmotu a proto je váha stále stejná. Raději si měřte míry - prsa, pas, boky a zapisujte je. Díky tomu ihned uvidíte, zda se s vaším tělem něco děje a zda to jde tím správným směrem. Doporučuji si také zajít na změření tuku, svalů a vody v těle a jednou za čas opakovat. Věřte mi, váha není vše a dokáže být opravdu demotivující.

2. Kardio, kardio, kardio

Na internetu a v publikacích existuje mnoho desinformací, ale pokud jde o kardio všude se dočtete to samé - jedná se o nejúčinnější cvičení na hubnutí tuku. Speciálně pokud si hlídáte vaši tepovou frekvenci v rozmezí zhruba 60 - 70 % vaší maximální tepové frekvence a dodržujete ji nejméně 40 minut. Proč teda každý nedělá kardio a nemá dokonalou postavu bez tuku? Protože to je zatraceně nudné. K tomu abyste si drželi tepovou frekvenci v aerobním pásmu je potřeba vydat opravdu minimální úsilí a mnoho lidí to zkrátka neuspokojuje. Dávají přednost cvičení "na doraz" svých sil, protože pak mají pocit že skutečně cvičili. Ano, sice si možná zlepšili svojí fyzickou kondici, ale v žádném případě nespálili přebytečný tuk. Život je otázkou priorit.

3. Změňte váš dosavadní jídelníček

V dnešní době existuje mnoho odborníků kteří propagují určitý styl stravování. Ano, vypadají skvěle a tento jídelníček na ně funguje, ale bude fungovat i na vás? To že někomu vyhovuje jíst celý den jen vajíčka a avokáda neznamená, že u vás to bude mít stejný efekt. Pokud máte v tuto chvíli nastavený nějaký jídelníček, zhodnoťte ho po pár měsících. Jestli se za tu dobu váha nezměnila, něco je špatně. Při správném stravování a zhruba 3x týdenním cvičení byste měli hubnout cca 2 - 3 kg měsíčně. Pokud hubnete více, hrozí jojo efekt. Pokud nehubnete vůbec, měli byste něco změnit.

4. Trochu optimismu do toho umírání

Vím že je to těžké dřít a omezovat se v jídle a o to je to těžší pokud se vaše váha nehýbe. Ale nevzdávejte to. Hubnutí vyžaduje čas a vaši trpělivost. Pokud si dáte jednou dort, také hned nepřiberete. Kilogramy navíc se projeví až po čase. To samé je s hubnutím. Přistupujte k tomu s humorem a lehkostí. Představujte si to jaké to bude až budete mít vaši vysněnou postavu. S pozitivním přístupem jde všechno lépe.


5. Chvalte se v zrcadle

Mějte se rádi, i když máte nějaké to kilo navíc. Neberte to jako trvalý stav a věřte si, že to dokážete změnit. Pokud se smíříte s vašimi genetickými dispozicemi, nebudete se tolik nenávidět za to, že máte postavu např. jako hrušku. Tak to zkrátka je, ale na vás už je ji vytvarovat podle svých představ. Narovnejte se, buďte seběvědomí a uvidíte, že vás tak uvidí i okolí.

6. Nastartujte váš metabolismus

Pokud jste již kdysi zkoušeli nějaké drastické diety, půsty, detoxy a nebo jste kdysi hodně sportovali, může se stát že je váš metabolismus zpomalený a díky tomu se vám nedaří zhubnout. Tělo si ukládá všechny kalorie na později, pokud byste se ho opět rozhodli vystavit nějakému extrému.
Metabolismus nejlépe nastartujete pravidelným cvičením (už jsme opět u toho kardia!), vodou s citrónem, snídaní, pravidelnými malými porcemi jídla atd.

Držím vám moc palce a věřím, že vám alespoň některý tento tip pomůže. Pokud máte nějaký konkrétní dotaz tak mi napište na Facebook ZDE. S láskou Simi



Před pár dny (vlastně už týdny!) jsem oslavila své narozeniny a konečně vám můžu povyprávět co jsem dostala k narozeninám. Začnu u Lukáše, který mi dal krásné stříbrné naušnice (velké kruhy), které jsem už stačila ztratit a následně zase najít ve velkém obchodním centru. Pravděpodobnost že tam najdete ztracenou naušnici je asi tak 1:10000, ale Lukášovi se to podařilo! Neuvěřitelný. O to víc se je ale teď bojím zas nosit, no uvidíme. Dal mi také růže a hořkou čokoládu.

Od ségry jsem dostala poukázku do Zary, od mamky peníze a od táty karafiát :D No jo, prostě můj tatínek. I když mě dokáže vytočit asi úplně nejvíc na světě, je to pořád ten nejlepší táta a má mě rád.
Dnes jsem ještě opožděně dostala poukázku do nákupního centra od kolegů z práce, což bylo moc milé. Navíc jsem celý den měla u sebe Žofku, což bylo super! :)
Za takový malý dárek můžu považovat i to, že moje reklamace v Guess byla vyřešena a dali mi úplně novou kabelku. Juhuu, miluji když se firma stará o své zákazníky, protože jedině tak si vybuduje loajalitu spotřebitelů a reputaci své značky. Kéž by se tímto přístupem nechali inspirovat i ostatní společnosti, jako např. O2, se kterým jsem nedávno řešila samé "radosti" :).
Mezi další dárečky, které mi přišly, patří kosmetika od společnosti Kneipp a vlasová péče od Maria Nila. 
Kneipp je úžasná přírodní kosmetika, která nese jméno podle svého zakladatele Sebastiana Kneippa. Ten se po celý svůj život aktivně zajímal o vodoléčbu a další metody přírodní medicíny. V balíčku byl sprchový gel a tělové mléko, které voní po limetce. Dále jsem dostala koupelové olejíčky, které jak už to tak bývá u nás zvykem, používá hlavně Lukáš. Já si totiž dávám vanu jednou za čas, Lukáš každý den :)). Nicméně je po nich pokožka krásně vláčná a voní.
Za vlasovou péči Maria Nila děkuji Verče. Chvíli jsem se odhodlávala než ji vyzkouším, protože jsem se přece jen trochu bála zda mi nenaruší mojí nabarvenou blond, ale nakonec jsem ji včera vyzkoušela a jsem spokojená. U těchto "colour refresh" záleží, který druh použijete. Já mám Maria Nila Colour Refresh Vanilla, která je vhodná na blond a světle hnědé vlasy. Je to vyživující maska s dočasnými barevnými pigmenty, která rychle zvýrazní intenzitu naší barvy, nebo i zcela změní barvu vlasů. Nedokáže ale vlasy zesvětlit. V nabíce mají i růžové, červené, azuro a další. Vlasy jsou po ní krásně lesklé. Navíc neobsahuje parabeny, je 100% vegan a cruelty free.

Za všechny dárečky moc děkuji, stejně je pro mě největší dárek to že mám Lukáše, svojí rodinu, super práci a kolegy, zdraví, blog, vás a také tu naplánovanou svatbu, která mě občas dohání k šílenství :). Mějte se krásně! S láskou Simi