, ,

Nejhorší zkušenost s O2 společností!!! Prosím SDÍLEJTE

Nejsem ten typ člověka co by si rád veřejně stěžoval a většinou se snažím najít vždy na všem nějaká pozitiva, ale v tomto případě bohužel udělám výjimku. V životě mě žádná firma nedokázala tak vytočit jako společnost O2. Ty hodiny strávené na zákaznické lince O2 mi nikdo nezaplatí. Ty nervy a pocity zoufalství už z mojí tváře také nikdy nezmizí. Začnu hezky popořadě.
Je podzim 2016 a mě přijde od O2 nenápadná smska, že z důvodu zlepšování kvality služeb mi změnili měsíční tarif a že pevně věří, že budu spokojená. Žádné další informace v sms nenajdu. A tak pátrám, pátrám a zjišťuji, že mi bez mého souhlasu mi navýšili měsíční tarif o zhruba 300 Kč! To znamená, že bych měla platit už téměř 800 Kč měsíčně, což v žádném případě nevyužiji. 
Po deseti letech u O2 se tedy rozhodnu přejít k jinému mobilnímu operátorovi. Jdu na pobočku a dávám výpověď. Normálně bych platila poplatek za předčasné zrušení služby (kterou jsem  si paradoxně ani neobjednala) 4000 Kč, ale díky tomu že jsem přišla ještě předtím než tarif zapojili, tak se na mě poplatek nevztahuje. Pokud bych přišla o pár dní později tak mi poplatek naúčtují. Díky štěstí a mé rychlosti mě tedy paní na pobočce ujistí, že z důvodu zhoršení podmínek u tarifu mi nebudou účtovány žádné storno poplatky. Dále mě ujistí, že telefonní číslo bude v provozu 42 dní a na převod k novému operátorovi mám 60 dní. Jdu spokojená domů a na pár dní to přestanu řešit. Následující týden jedeme s Lukášem vlakem do Bohumína a dáváme si sraz na Hlavním nádraží. Jsme domluveni, že až budeme na nádraží tak si zavoláme. Přijedu metrem, chci si zavolat a ejhle. Mobilní síť je odpojená, němužu si zavolat ani se připojit na internet. Vlak nám jede za 15 minut a já propadám panice! Kde asi teď Lukáše budu hledat mezi všemi těmi miliony lidí?! Hledám telefonní budku což je v roce 2016 spíše vtip než realita. Nakonec mě napadne zeptat se jednoho pána vedle, jestli si od něj můžu zavolat. Díky bohu svolí protože se mu prý před pár dny stalo to samé. O2 ho bez upozornění předčasně odpojilo a byl bez telefonu. V rychlosti najdu Lukáše a jen tak tak stihneme náš vlak. Jsem totálně dopálená! Jak mě O2 mohlo bez jakéhokoli v upozornění zrušit připojení o více jak měsíc předčasně?! Nechápu. Lukáš má dobrý nápad, ať napíšu na Facebook O2. Píší tam a během nějaké doby mi píše O2 guru (tuším že Jarda), že se omlouvají a můj problém řeší. Že to ale bude trvat 24 hodin než mě znovu zapojí. Super, jsem bez připojení a to zrovna když jsem čekala telefon ohledně pracovní nabídky. Fajn. Další den v Ostravě strávíme příjemné odpoledne řešením problémů, které mi O2 způsobilo. Soustavně to řeším s guru Jardou na Facebooku. Slečna na pobočce mě ujistí, že s tím teď nic neudělá a že musím počkat 24 hodin. Opět. Píšu si nadále s Jardou, kterého pak střídá Petr (nebo kdo?!) a kluci guru mě ujišťují, že to ještě dnes zprovozní. Večer pak trávím romanticky na O2 lince, kde hraje hezká muzika 45 minut. A já stále čekám a čekám. Nakonec, ačkoliv tomu sama nevěřím, vypnu a zapnu telefon a funguje! Haleluja! To ale ještě v té době netuším, co mě po příjezdu domů čeká ve schránce. Přišla mi faktura na 4000 Kč za předčasné zrušení mobilní služby! To už si snad dělají p*del?! Naúčtovali mi poplatek, o kterém jsem byla ubezpečená, že se na mě nevztahuje. Tak opět volám na O2 linku na reklamační oddělení a žádám o zrušení poplatku. Začínám si zapisovat všechny jména a příjmení operátorů se kterými jsem mluvila a také den a čas, kdy jsme spolu mluvili. Opět to píši jako reklamaci na Facebook O2, protože tam je to veřejně vidět a O2 to většinou musí řešit. Následující den mi je potvrzeno, že má reklamace byla uznána a že 4000 Kč platit nemusím.
Po pár dnech si to jdu ještě prověřit na pobočku, protože člověk nikdy neví co na něj zas vytáhnou. Naštěstí mi potvrdí to samé.
Tak jo, můžu si na chvíli oddechnout. Ale opravdu jen na chvíli, protože máme u O2 ještě pevný internet, který se v prosinci rozhodneme zrušit. Už dopředu mám špatnou předtuchu co vše se zas pokazí, ale zase si říkám že to by byl sakra pech kdyby se zas něco po... Inu, když se to se.., tak se to se.. A to ze začátku vypadalo všechno tak hezky... No posuďte sami. 13.12. přijdu na pobočku O2 a žádám o zrušení pevného internetu. Vzhledem k tomu že ho ruším předčasně se tentokrát nevyhnu storno poplatku 1000 Kč. Faktura mi přijde poštou. Paní na pobočce ještě popisuji svou předchozí špatnou zkušenost s předčasným odpojením telefonu a ta mě ujišťuje, že výpovědní lhůta je 42 dní a že internet nám poběží do 24. ledna 2017. Spokojená ocházím domů vštříc světlejším zítřkům. Těch světlejších zítřků ale moc nepřijde. O pár dní později mi přijde do schránky faktura na 1 tisíc Kč. To by nebyl žádný problém, kdyby mi ta samá faktura s jiným variabilním číslem nepřišla již den předtím! Dokonce jsem ji stihla už i uhradit. Já byla zas tak rozzuřená! Poslali mi dvakrát fakturu na 1000 Kč! Nejsem si jistá, jeslti mě někdy dokáže vytočit ještě něco více než společnost O2. Takže znovu, volám na reklamační a ubezpečuji je, že jsem již jednu fakturu zaplatila a rozhodně nehodlám platit druhou. Další den tam volám znovu a ubezpečí mě, že můj reklamační požadavek byl uznán a nic dalšího platit nemusím. Ne, stále nekončíme, pohádka pokračuje.

Včera, 5. ledna 2017, přijdeme s Lukášem z práce domů a nefunguje internet. Vypínáme, zapínáme modem a nic. Kolotoč se znovu roztáčí a já píši na Facebook O2 a volám na O2 linku. První pani na lince sice působí, že má snahu řešit náš problém, ale znenadání se přeruší signál a konverzace se přeruší. No to je mi ale náhodička! Volám znovu. Znovu vysvětluji naši zoufalou situaci že nám byl předčasně odpojen internet. Přepojí mě na Alexandra, který mi arogantně oznámí, že náš internet byl zrušen 15. prosince 2016 a že si mám jít teda znovu na pobočku za tou paní, která mi řekla že bude fungovat do 24. ledna 2017. Nehoráznost! Naprostá neochota a přístup k zákazníkovi jak k pytli hnoje. Pokládám telefon a nemám sílu dál pokračovat. Telefon si bere Lukáš a volá znova. Po dlouhém čekání ho konečně přepojí na Simonu, která nás ujistí, že internet nám znovu zapojí do 24 hodin a bude funkční až do 24. ledna, přesně tak jak bylo oznámeno na pobočce. Večer s Lukášem trávíme diskuzí o tom, proč je to O2 tak na prd. Proč tam vlastně nefunguje nic tak jak by mělo. Dnes dopoledne mi paní Simona volala a ujistila mě, že se náš požadavek na znovuzapojení internetu řeší a že mi znovu zavolá, až bude zapojen. Je 22:26 hodin a internet stále nefunguje. Uběhlo 24 hodin a nikomu to nevadí. Opět píši na Facebook O2 a tam mě pro jistotu napíší, že mi nemůžou říct žádný termín, dokdy bude internet zapojený. Je to pro mě neakceptovatelné obzláštně z toho důvodu, že mě včera ujistili že to bude do 24 hodin zapojené. Situace je taková jaká je a my strávíme sobotní dopoledne opět romanticky na O2 pobočce, kde budu muset Lukáše držet aby už někomu nedal přes hubu. Víte, já sama pracuji ve službách pro zákazníky a takový přístup jako má O2 bych si v životě k nikomu nedovolila. Je to nehoráznost jak se k nám O2 chová, a proto jsem se rozhodla sdílet svůj příběh. Zeptejte se ve vašem okolí kohokoliv chcete, jeslti má nějaké špatné zkušenosti se společností O2 a nebo zná někoho, kdo má špatné zkušenosti s O2 a vždycky někoho najdete. Nenechme si to líbit. Neplaťte každou fakturu která vám přijde. Prověřujte si, zda vám byla zaslaná oprávněně a zda to není jen jejich chyba! Protože jak vidíte z mého příběhu, chyby se ve společnosti O2 dějí neustále. A těžko říci, zda je to záměr anebo jen lidská chyba, ale upřímně mi to je ze srdce jedno. Já jsem zákazník a jejich služby zkrátka nefungují. Naopak, jen vám do života přináší problémy, které musíte řešit. Pokud vám můžu poradit, vyhněte se obloukem službám O2. A pokud už O2 máte, Bůh s vámi. Až ho budete rušit, buďte připravení na to že vás odpojí předčasně. Že vám pošlou fakturu na kterou nemají nárok. Pokud už budete muset s O2 něco řešit, napište na veřejnou zeď jejich Facebooku. Většinou tam fungují nejlépe a aspoň pak každý vidí, kolik lidí má s nimi problémy. Ozvěte se, protože jedině tak se může něco změnit. Nikdy o nic takového nežádám, ale pokud vám to nevadí, tak prosím sdílejte tento článek, ať se to dostane k co možná nejvíce lidem a nemusí řešit takové věci, které jsem s O2 musela řešit já. S největší upřímností vaše Simi
P.S. Omluvte pravopisné chyby a překlepy ve článku, psala jsem to celé na telefonu z mobilních dat a polovina článku se mi stihla vymazat.


O2 nikdy více!