,

Ukázka jídelníčku den 4


Krásný pátek! Víkend je před námi a tak si užívejte ještě poslední letní dny, které nás čekají. Během tohoto týdne jsem si všimla, že se začalo strašně rychle stmívat a už po osmé hodině je temná noc. S příchodem nového ročního období se zkuste podívat na váš dosavadní jídelníček a začnětě zahrnovat více zahřívacích potravin a koření. Naše tělo se bude muset připravit na příchod zimy a tak mu dopřejte dostatek vitaminů. Opět přináším ukázku jídelníčku kterou si přizpůsobte dle vašich potřeb a fyzické aktivity.

Snídaně
pohankové lívance, banán, datlový sirup

Svačina I
mozarella s rajčetem a bazalkou

Oběd
Pho polévka

Svačina II
mangové smoothie

Večeře
hummus s pitou chlebem, olivy, mrkev

Tip: Mezi jídly dodržujte maximálně 2 - 3 hodiny odstup a jezte nejpozději 2 - 3 hodiny před spaním. Zabráníte tak ukládání tuku do zásoby. Nikdy ale nechoďte spát hladoví, vždy si alespoň něco malého dejte (nejlépe bílkovinu s nízkým obsahem tuku).
Pokud byste chtěli sestavit jídelníček přímo pro vás, mrkněte se na článek ZDES láskou Simi