,

Ukázka jídelníčku den 3


Dnešní den jsem začala úspěšně. Vstala jsem v 6:15 a zašla na ranní jógu do Energy studia. Ach ten skvělý pocit, to vám nedokážu ani popsat. Cítila jsem se vyrovnaně již od rána a s klidem v duši jsem jela do práce. Na oběd jsem měla připravené rizoto v krabičce a tak si tak hezky pochutnávám a najednou ucítím příšernou chuť. Jako když vám někdo stříkne parfém přímo do pusy! No fuj, bylo to opravdu nechutné. Nakonec jsem zjistila, že jsem asi špatně vymyla krabičku a zůstal v ní saponát. Poučení pro příště - důkladně si vymývejte krabičky na jídlo, není nic horšího než příchuť saponátu ve vašem obědě :D.
Abych vás ale také trochu inspirovala co uvařit na další den, přináším opět ukázku jídelníčku. Porci si přizpůsobte dle svých potřeb a fyzické aktivity. Dělejte si kvalitní jídlo, které vás dostatečně nasytí a nebudete hladovět.

Snídaně
Míchaná vajíčka s cibulkou, slunečnicový chléb, paprika

Svačina I
Pomeranč

Oběd
Vepřové plátky s brokolicí, vařené brambory

Svačina II
Řecký salát s fettou sýrem

Večeře
Fazole s chilli po mexicku, vařená kukuřice

Tip: Pokud jste vegetariáni nebo vegani, dbejte na to abyste smíchali více druhů potravin bohatých na bílkoviny (např. fazole, hrách, tempeh). Díky tomu vytvoříte tak potřebnou komplexní bílkovinu.
Pokud byste chtěli sestavit jídelníček přímo pro vás, mrkněte se na článek ZDES láskou Simi